יום חמישי, 24 ביולי 2014

הלבנת שיניים - החידושים האחרונים

הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לאזרח ליהנות מטיפולי הלבנת שיניים מתקדמים. החיוך שלכם אומר עליכם המון, והוא זה המאפשר לכם להרגיש ביטחון ולהיות מאושרים. ברגע בו סט השיניים של האדם אינו אסטטי, היכולת לחייך בפה מלא מוגבלת. הלבנת שיניים צריכה להתאים לכל מטופל באופן אישי, משום שהלבנת שיניים אשר אינה מותאמות לגוון העור של המטופל, עתידה להראות לא טבעיות ולא אסטטית.

השפעת התזונה על צבע השיניים

חשוב להבין כי צריכת המזון אותו אתם מכנים לגופכם ואל מערכת העיכול, משפיע באופן מהותי על צבע השיניים ועל כן רצוי להימנע ממאכלים אשר עתידים לגרום לשינויי צבעים בין היתר משקאות המכילים קפאין לרבות תה, קוקה קולה וקפה, יינות אדומים ומשקאות מוגזים. לכל מאכל אשר מיוצר מפיגמנטים חזקים לרבות צבעי מאכל, יש השפעה ישירה על צבע השיניים. אין ספק כי הלבנת שיניים מאפשרת התגברות על הכתמים ועל שינוי גוון השן, אך אם תבצעו הלבנה ולא תשנו את הרגלי התזונה, הלבנת השיניים לא תחזיק מעמד לאורך זמן. בין יתר המאכלים המשנים את גוון השן, מצויים גם התרופות לרבות אנטיביוטיקה והעישון המסיבי אשר גורם לשינויים בצבע השן ולכתמים.

כדי שתוכלו לחייך מפה לאוזן בביטחון מלא ולחשוף שיניים לבנות, הכירו את שיטות הטיפול בעת הנוכחית:

  • הלבנת שיניים בלייזר – אחת השיטות השכיחות בעידן הנוכחי היא הלבנת שיניים בלייזר. בשיטה זו נעזר הרופא המטפל בג'ל הלבנה אותו מורחים על גבי השיניים ובעזרת מכשיר הלייזר מתבצעת ההלבנה. לאחר טיפולי לייזר יכול המטופל ליהנות משיניים לבנות ושקופות ולחייך בביטחון רב אל העולם. עלות טיפולי לייזר להלבנת שיניים נעה בין 1000 ל- 2000 ₪ וניתן ליישמן במרפאת שיניים מוסמכת בלבד למניעת פגיעה בשן או בחניכיים של המטופל. במקביל להלבנת השן, מסייעת ההלבנה באמצעות הלייזר להורדת שכבת החיידקים המצטברים על גבי השיניים. 
  • הלבנת שיניים באמצעות סד – הלבנת שיניים באמצעות סד מתבצעת אצל רופא השיניים. המטופל מגיע בשלב הראשון למדידות במהלכם לוקח רופא השיניים מידות להכנת הסד. את המידות הוא שולח הרופא למעבדה, שם מייצרים עבור המטופל סד מסיליקון. כשמגיע המטופל לאסוף את הסד, הוא מקבל הנחיות ברורות לגבי מילוי הסיליקון בג'ל ההבהרה ושעות השימוש. על פי רוב על המטופל להניח את הסד במהלך הלילה למשך שבוע עד שבועיים לקבלת התוצאות הנדרשות.
  • ציפוי חרסינה – שיטת הלבנה מתקדמת יותר אך במקביל יקרה יותר הוא ציפוי חרסינה בצבע הרצוי. הלבנה זו דורשת מיומנות גבוהה של רופא השיניים משום שהמידות הנלקחות והכנת הציפוי מוכרחים להיות מדויקים.
  • הלבנה ביתית – כיום יכול כל אדם לרכוש סט הלבנה אישית ברשתות הפארם ולערוך הלבנת שיניים עצמאית. ישנן הלבנות רבות ואפקטיביות עד מאוד בהן אתם יכולים להשתמש אך זאת בתנאי שהכתמים על גבי השיניים אינם חזקים מידי. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה