יום שלישי, 21 בינואר 2014

הכל על טיפולי יישור שיניים למבוגרים

שיניים יפות ומסודרות הן חלק גדול ומשמעותי מאד מהחזות שלנו. הפנים הם כרטיס הביקור החשוב ביותר שיש לנו בחיים, על אחת כמה וכמה בעידן המודרני, ולשיניים שלנו יש השפעה ניכרת עליהם. אדם לא חייב להיות יפה בכדי להתפס כחינני, אבל הוא חייב להיות אסתטי.

מעבר לחשיבות האסתטית של יישור שיניים וטיפולים נוספים, לשיניים ישרות יש חשיבות בריאותית לחלל הפה כולו.

להתחיל בלהסיר התנגדויות

אנשים רבים נמנעים מלהתחיל תהליך יישור שיניים וטיפולים נוספים בגילאים מתקדמים משום שחוששים שזה לא יתפס כלגיטימי או ראוי בגיל מבוגר. הסברה הרווחת בקרב אנשים רבים היא שאם זה לא קרה בילדות, זה כבר לא יקרה כלל. הרשו לנו להבטיח לכם ששיניים לא ישרות עושות עמכם הרבה יותר עוול ממה שיעשה טיפול היישור.

זיכרו שמדובר על תהליך ממוקד, ואתם תוכלו להנות משיניים ישרות הרבה זמן אחרי שהטיפול עצמו יסתיים.

בגלל החשיבות הגבוהה לאתסטיות הפה במיוחד בשלבים הבוגרים של החיים, בעזרתה של הטכנולוגיה פותחו שיטות רבות לתהליכי יישור שיניים באופן שיאפשר למטופל לעבור את התקופה בשלום. ניתן למצוא כיום מגוון של טבעות ואמצעים סמויים, כך שאף אחד כלל לא יוכל לשים לב שאתם בעיצומו של תהליך יישור שיניים.

בין האמצעים השונים אשר משמשים את רופאי השיניים בתלהיך יישור שיניים ניתן למצוא מגוון עשיר של פתרונות סמויים שיעשו את העבודה מבלי שאף אחד יוכל לשים לב שהם שם.

הפתרונות הללו כוללים פלטות שקופות, טבעות שקופות ופלטות פנימיות המותקנות בחלק הפנימי של חלל הפה.

בחירת סוג הטיפול

רופא השיניים יבחן את מצב הפה ויעניק את חוות דעתו. במסגרת הביקור יציג הרפוא את השיטות הנפוצות ויסביר על כל אחת ואחת תוך הדגמה והמחשות על מנת לאפשר למטופל שלו לקבל חוויה מלאה של הפרוצדורה. הרפוא המטפל יתן את המלצותיו בדבר האמצעים המתאימים ביותר למצבו הספציפי של המטופל ויחד תבחר הטכניקה הטובה ביותר.

טיפול יישור שיניים למבוגרים הוא אינו טיפול כואב, משום שהשינוי נעשה בהדרגה. כמובן שמשמעות הדבר היא תקופה בת כמה חודשים במהלכה יהיה התקן כלשהו על השיניים שלכם, אבל זה המחיר היחיד שאתם תשלמו. הביקורים התקופתיים אצל רופא השיניים יכללו בעיקר מעקב, כך שהביקור אצל הרופא יהיה חביב למדי.

התחזוקה של המתקן והביקורת אצל הרופא הם קריטיים להצלחת הטיפול, לכן חשוב מאד להשמע היטב להוראות הרופא ולהגיע אליו כפי שנקבע מראש. ההתקדמות הרבה שחווה תחום רפואת השיניים אף מציג מציאות אופטימית יותר גם ברמה הכלכלית של התהליך וכיום ניתן למצוא מגוון של טיפולים במחירים שווים לכל כיס.

אז אם אתם עדיין מתלבטים האם להתחיל תהליך של יישור שיניים הגיע הזמן להפסיק. קבעו תור עוד היום לרופא השיניים ותתחילו להנות משיניים ישרות, מסודרות כך שלא תפסיקו לחייך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה