יום שלישי, 13 באוגוסט 2013

רעיונות למיזמים רפואיים בתחום רפואת השיניים

אנשים רבים, מחפשים אחר הרעיון הטוב ביותר שיהפוך את העולם לנוח יותר ובסופו של דבר גם יכניס כסף לממציא. העניין הוא, שלאו דווקא ההמצאה עצמה היא זו שתניב את הפירות, אלא הניהול הנכון של העסק. לכן, כל שצריך לעשות בכדי למצוא רעיונות טובים הוא לפנות אל תחום מסוים בו מתעניינים ולפתוח את הראש. כך למשל, ברפואת שיניים, אותה ניתן לחלק לקטגוריות ולמצוא רעיונות ייחודיים.


כמה שיותר

בכדי למצוא את הרעיון הטוב ביותר, חשובה הסטטיסטיקה. ככל שחושבים על יותר רעיונות, כך הסיכוי שיגיע רעיון מוצלח באמת עולה באופן משמעותי. לכן, צריך למצוא את הדרך לחשוב על כמה שיותר רעיונות לסטארט אפ

השלב הראשון לפיו ניתן למצוא כמה שיותר רעיונות, קשור בחלוקה על פי קטגוריות. כל חלק במהלך הטיפול של רופא השיניים, יכול להיות בסופו של דבר מקור טוב לרעיון מעולה שיתאים לאנשים רבים. הקטגוריה יכולה להתחלק על פי שלבים בתהליך הטיפול, בנפשות הפועלות, במכשירים ועוד. ככל שחושבים על יותר קטגוריות, כך הרעיונות מתפתחים גם הם.


רעיונות ופתרונות

אחד מהאלמנטים החשובים ביותר בעת חשיבה על רעיון, קשור דווקא בהקלה על האדם שעבורו ממציאים את הרעיון. רעיון הוא בעצם פתרון שנוצר לאחר מחשבה ולכן כאשר חושבים על רעיונות צריך לחשוב על פתרונות איכותיים מספיק לסיטואציות שונות. לכן, כאשר חושבים על רעיונות לעולם רפואת השיניים, מומלץ להסתכל על הנפשות הפועלות ולחשוב כיצד ניתן להקל עליהן – בין אם זה רופא השיניים, המטופל או אפילו השיננית.

ברגע שמחלקים על פי קהל יעד, מגיע שלב חיפוש הבעיות. מה מפריע לכל אחד מהאנשים בתהליך? כך למשל, יכול להיות שהרופא היה שמח לקבל עזרה טובה יותר ותקשורת איכותית יותר ביחד עם השיננית, המטופל היה שמח להגיע רגוע יותר לטיפול והשיננית הייתה שמחה לקבל תפקיד בעל אחריות גדולה יותר. כל אלו יכולים להוביל לפתרונות ושיטות שעשויים ליצור שירות ייחודי למטופלים, מרכזי הדרכה בשילוב רופאים-שינניות ועוד.


קטגוריות ואפשרויות

בנוסף לחלוקה על פי קהלי יעד ומציאת פתרונות לבעיות אשר שעלולות להתעורר בעת ההתנהלות היום יומית, ניתן למצוא עוד מגוון בעיות ורעיונות לפתרונות בחלוקה על פי סדר יום למשל. כך, כאשר חושבים על האופן שבו מתנהל המשרד מרגע פתיחתו ועד לנעילת הדלתות, ניתן למצוא עוד מגוון תחומים בהם היו שמחים אנשי המשרד להתייעל – בין אם זה בקביעת התורים, משך זמן הטיפול, הנעמת זמנם של הממתינים ואפילו הניקיונות בסוף היום.


הזדמנויות חדשות

לבסוף, כאשר מוצאים מספיק פערים אותם מעוניינים לפתור ואף לפתוח מיזם ייחודי עבור זה, ניתן להיעזר בהזדמנויות ובמה שקורה בחוץ. ככל שהעולם מתפתח יותר, כך האפשרויות רחבות יותר, כאשר ניתן להשתמש ברשת האינטרנט להקמת מערכת לניהול תורים או במכירת מכשירים חדשים לשיפור השירות והטיפולים במרפאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה