יום שני, 23 בפברואר 2015

טיפולי שיניים מקיפים – טיפים למימון טיפולים רפואיים לא סטנדרטיים


להשקיע בעצמנו זה גם להשקיע בטיפול הרפואי שעליו חלמנו

כשאנחנו חושבים על טיפולים רפואיים, ברוב המקרים אנחנו חושבים על שמירת חיים ולא בהכרח על איכות חיים. ובצדק – כי רוב הטיפולים הרפואיים והניתוחים השונים הם אכן כאלה שתפקידם להציל או לפתור בעיות ולא לשפר. עם זאת, אסור לנו לזלזל בטיפולים רפואיים מסוג זה – שמטרתם לשפר את איכות החיים שלנו באופנים שונים. לדוגמה, אם בשל טיפול קלוקל בתור ילד, תגובה פיזית כלשהי או סתם היסטוריה משפחתית – השיניים שלנו מקבלות גוון עכור, למה שנשלים עם מצב זה? מגיע לנו טיפולי שיניים מקיפים של הלבנת שיניים שיתנו לנו לחייך מול המראה ובציבור בביטחון עצמי מלא – גם אם מדובר בהשקעה לא קטנה.

 הבעיה – טיפולים שכאלה לא כלולים בביטוח הרפואי ועולים הרבה כסף

ואכן מדובר בהשקעה לא קטנה. הבעיה בטיפולים כמו שיקום שיניים מקיף או ניתוחים פלסטיים שונים היא שלא מדובר בהליכים רפואיים הכרחיים אלא במה שנכנס תחת הקטגוריה של מותרות. כתוצאה מכך, אנחנו צריכים להשקיע לרוב הרבה מאוד כסף בטיפולים כאלה – וזה לא תמיד כסף שיש לנו בנמצא או בהון מזומן. האם פירוש הדבר הוא שעלינו לוותר על החלום שלנו לשפר את המראה שלנו לחייך למראה בפה מלא שיניים לבנות ויפות? התשובה לשאלה הזאת היא "לא" נחרץ – עלינו למצוא את מקורות המימון שיאפשרו לנו להגשים את החלומות שלנו.
 

למצוא את המימון לטיפולים רפואיים לא סטנדרטיים

להלוואות יש לפעמים קונוטציה שלילית כשמדברים עליהן בהקשר של מימון מותרות – אבל מדובר בהבל הבלים. אם כושר ההשתכרות שלכם טוב ואתם יכולים לחסוך בסופו של דבר מספיק כסף – אין סיבה שלא לקחת הלוואה בתנאים אטרקטיביים שתאפשר לכם להגשים את החלומות שלכם בכל זמן שתרצו. הלוואות שכאלה – הלוואות לכל מטרה – יאפשרו לכם להגשים את חלום השיניים הלבנות שלכם בלי יותר מדי שאלות ובתנאים אטרקטיביים במיוחד – אם רק תמצאו את ההלוואה הנכונה. לצורך העניין – לאומי למשכנתאות מציע מסלול של משכנתא לכל מטרה – שתוכלו לקחת בהתאם לנכס שבבעלותכם ולקבל הלוואה באמצעותה תממנו את הטיפול הרפואי שמגיע לכם כל כך. משכנתא שכזו – שמציבה את הנכס שלכם כערבות להחזרת ההלוואה – תהיה הלוואה אטרקטיבית שתיפרש על תקופה ארוכה (כיאה למשכנתא) – ומדובר בהחלט באופציה מצוינת שכדאי לכם מאוד לשקול.
 

אל תוותרו לעצמכם – קחו את ההלוואה שמתאימה לכם ותשקיעו בעצמכם

הדבר הכי קל בעולם, בכל תחום באשר הוא, הוא להיכנע לבינוניות. תמיד אפשר לדחות את הלבנת השיניים, הצרת ההיקפים או ניתוח האף שחלמתם עליו – אבל זה שאפשר לא אומר שצריך. מגיע לכם לטפל בעצמכם כמו שתמיד חלמתם – ויש הרבה יותר מאפשרות אחת להשיג את המימון הנחוץ לכך. תמצאו הלוואה אטרקטיבית שתממן לכם את הטיפול שמגיע לכם כל כך – ולכו על זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה